Grafix Inredning söker en administratör/kontorist. (Platsen är tillsatt)

Du kommer att arbeta med det ekonomiska flödet med allt från löner och löpande bokföring till årsbokslut. I rollen ingår ett flertal administrativa arbetsuppgifter. Exempel:

  • Löpande redovisning/bokföring
  • Avstämningar, balans, resultat, lagerhantering
  • Moms & skatterapporter
  • Leverantörs- och kundreskontra
  • Fakturering
  • Betalningar
  • Löner
  • Stötta vår revisor vid bokslutsarbete och årsbokslut.
  • Administrera dokument, avtal mm.
  • Boka frakter
  • Kundkontakter via telefon

Dina kvalifikationer:
Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och goda redovisnings-kunskaper. Det är meriterande om du har erfarenhet av SPCS/Visma och god administrativ förmåga, kan arbeta självständigt såväl som i team.

Personliga egenskaper:
Som person är du positiv, flexibel, självgående, noggrann och ansvarstagande. Du har en god förmåga att kommunicera och visar en hög servicegrad gentemot både externa och interna kontakter. Det är viktigt att du trivs i en miljö som ställer krav på struktur och organisation. Du kommer att bli medlem av ett sammansvetsat team och kan ibland få hjälpa till med arbetsuppgifter som ligger utanför din jobb-beskrivning. Främst så söker vi dig som har rätt attityd, inställning och vill vara med på en spännande resa.

Tjänsten är på halvtid, men det är inte osannolikt att arbetstiden kommer att utökas i framtiden.

Har du frågor eller funderingar kring är du välkommen att kontakta Jörgen på 070 - 651 20 07 alternativt e-post
jorgen@grafixinredning.se

Intervjuer hålls löpande och vi ser fram emot din ansökan med CV och referenser så snart som möjligt, men senast 22/6! Tillsättning sker enligt överenskommelse. (PLATSEN ÄR TILLSATT)

Grafix Inredning är en ledande producent och leverantör av butiksinredning, vårt engagemang och sätt att jobba uppskattas av kunder över hela Skandinavien.
© 2018 Grafix Inredning AB Kontakt